. Returnări

Returnări

Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime, și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.

In cazul in care a fost folosit produsul NU poate fi returnat, CU EXCEPTIA SITUATIEI IN CARE:

- PREZINTA DEFECTE TEHNICE DE CALITATE (CONSTATATE DE CATRE DEPARTAMENTUL DE CONTROL SI CALITATE CE APARTINE SOCIETATII PRODUCATOARE).

- SITUATIA DE MAI SUS ESTE VALABILA DOAR DACA PRODUSUL SE AFLA IN PERIOADA GARANTIEI OFERITE LA CUMPARARE. IN CAZUL RETURNARII, SE ATASEAZA DOCUMENTELE FISCALE DE CUMPARARE ( FACTURA, BON FISCAL), FORMULAR DE CONSTATARE A DEFECTULUI DECLARAT, DATELE DE CONTACT. CLIENTUL SE OBLIGA SA CURETE INCALTAMINTEA INAINTE DE EXPEDIERE.

- INAINTE DE EXPEDIERE VA RUGAM SA NE CONTACTATI LA NR DE TEL 0728827299 SAU PE MAIL

- IN CALITATE DE VANZATORI AVEM OBLIGATIA DE A SOLUTIONA PROBLEMELE DV IN CEL MAI SCURT TIMP POSIBIL. TERMENUL DE REZOLVARE ESTE DE 5-10 ZILE LUCRATOARE DE LA DATA RECEPTIONARII PRODUSULUI IN CAUZA.

- NU SE SUPUN GARANTIEI PRODUSELE CARE PREZINTA UZURA EXCESIVA SAU AU FOST SUPUSE UNOR CONDITII DE UTILIZARE INADECVATA.

Produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original sau echivalent. Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Va rugam sa folositi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului. Produsele alimentare si bauturile nu sunt returnabile.


Informaţii despre comandă


Informaţii despre produs și motivul de returnare